Nike Paris

Maakt gebruik van de iXfinity Immersive room
Nike Paris
Homepagina CasesNike Paris
Ga terug

De digitale transformatie

Nike staat bekend om zijn toonaangevende merk-, marketing- en advertentiestrategie, die door veel wetenschappers en specialisten als best practice wordt beschouwd.

Van een eenvoudig en krachtig logo

dat het iconische merk vertegenwoordigt, tot een langdurige slogan die om actie en attitude vraagt. Tegelijkertijd associeert het bedrijf zijn imago met topsporters en een levensstijl die iedereen op de een of andere manier nastreeft.

Nike heeft de digital transformatie centraal gesteld in haar strategie als een belangrijke factor voor het zogenaamde ‘Consumer Direct Offense’. Het plan is om de digitale markt te verbeteren om het directe online verkoopmodel te stimuleren en bepaalde delen van het groothandel model te reduceren. In lijn met de “digitale transformatie” kondigde het bedrijf in oktober 2019 zijn nieuwe CEO aan. John Donahoe zit sinds 2014 in het bestuur van Nike als technisch executive en was daarvoor zeven jaar lang president en CEO van eBay.

De “digitale transformatie” vertaalt zich inmiddels ook door in de vernieuwde showrooms waar niet de consument, maar de grootste zakelijke klanten van Nike worden ontvangen en rondgeleid. Pro Systems is trots op het mogen meedenken en het realiseren van diverse innovatieve oplossingen waaronder de iXfinity Immersive room die in de Nike house of innovation in Parijs staat opgesteld.

Meer lezen
Minder lezen
Client Nike
Specificaties
  • iXfinity Immersive room 6x6 meter
  • 240-graden 10 megapixel projectie canvas
  • Auto warping & blending systeem
  • Besturingssysteem

Cookie-voorkeuren

Wij gebruiken onze eigen cookies en cookies van derden voor statistische en analytische doeleinden om u de beste ervaring op onze website te bieden.

Meer informatie vindt u in ons cookiebeleid

Wij geven om uw privacy

U kunt uw cookie-voorkeuren instellen door de verschillende hieronder beschreven cookies te accepteren of te weigeren

Noodzakelijk

Noodzakelijke cookies helpen een website bruikbaarder te maken door basisfuncties zoals paginanavigatie en toegang tot beveiligde delen van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet goed functioneren.

Vereist
Voorkeuren

Met voorkeurscookies kan een website informatie onthouden die de manier verandert waarop de website zich gedraagt of eruit ziet, zoals uw voorkeurstaal of de regio waarin u zich bevindt.

Statistieken

Statistische cookies helpen website-eigenaren te begrijpen hoe bezoekers omgaan met websites door anoniem informatie te verzamelen en te rapporteren.

Marketing

Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers op verschillende websites te volgen. Het is de bedoeling advertenties weer te geven die relevant en aantrekkelijk zijn voor de individuele gebruiker en daardoor waardevoller voor uitgevers en externe adverteerders.