Honeywell toont haar klanten de waarde als strategische partner voor innovatie door gebruik te maken van op maat gemaakte digitale verhalen. De klantgerichte aanpak komt het best tot uiting in hun verbluffende Immersive ruimte, gecreëerd in opdracht van en in samenwerking met Purple Digital Storytelling. Door gebruik te maken van deze meeslepende technologie kan Honeywell haar klanten betrekken bij een merkervaring die waarde communiceert in termen die ze begrijpen en waarderen.
Als fabrikant met een lange geschiedenis op het gebied van onderzoek en innovatie, heeft Honeywell vele verhalen te vertellen. Honeywell producten zorgen praktisch gezien voor de werking van de wereld en hun activiteiten strekken zich uit over meerdere industrieën en disciplines. Het is dan ook geen verrassing dat sommige van hun technologieën overlappende toepassingsgebieden hebben en verschillende soorten klanten bedienen.
Het overbrengen van deze complexiteit is een uitdaging - maar wordt makkelijker gemaakt met de indrukwekkende Immersive ruimte. Met behulp van deze volledig meeslepende ervaringskamer, neemt Honeywell hun klanten mee op een op maat gemaakte reis. Ze krijgen de kans om nieuwe technologieën en innovatieve diensten te verkennen en precies te zien hoe deze verband houden met hun eigen situatie. Met behulp van geprojecteerde Touch wanden en content gecreëerd door Purple Ditital Storytelling of afkomstig uit hun eigen digitale bibliotheek, biedt Honeywell klanten de mogelijkheid om hun verbazingwekkende technologie virtueel in actie te zien.
Pro Systems is trots deze ruimte te hebben mogen ontwerpen, leveren en bouwen.